claudiainaruba.reismee.nl

Bondia, hallo, doei, asta la vista!

Daar ging ik dan, na een ‘gewone’ donderdag op stage te hebben gedraaid mocht ik om 14.00 uur naar huis om nog even alles in orde te maken. Ik was er met mijn hoofd niet echt bij en zat vol zenuwen. Stond ik daar op het vliegveld klaar om me in te checken, paspoort vergeten, NEEEEEEEEE!!! Dit was natuurlijk dikke stress maar gelukkig heeft Nadine mijn paspoort na gebracht en was ik (voor mijn gevoel) op de minuut op tijd om in te checken. Snel over het vliegveld gerend, en de gate gezocht. Gelukkig is het vliegveld van Aruba niet zo groot en had ik het snel gevonden! Even op adem komen en het vliegtuig in. Na een klein halfuurtje te hebben gevlogen zit ik nu op Bonaire dit stuk van mijn blogg te typen. Altijd leuk natuurlijk, kan ik tenminste zeggen dat ik daar ook ben geweest!
Rond half 7 is het tijd om ook hier weer richting het vliegtuig te gaan en echt terug te vliegen naar Amsterdam! Wat kijk ik naar uit om iedereen morgen weer te zien!!! Mijn lieve vriend, mijn allerliefste ouders, maar natuurlijk ook mijn broer!
Zaterdag zal ik al mijn meiden van de majorette en mijn vrienden weer zien, ook hier kijk ik natuurlijk ontzettend naar uit!

Inmiddels is het alweer donderdag en ben ik alweer 4 dagen terug op Aruba.

Wat was het een geweldig weekend in Nederland! Het leek alsof ik nooit was weggeweest. Vrijdag was ik om half 2 ’s middags thuis, even lekker eten, genieten en chillen. Om half 4 zat ik bij de kapper, daarna heb ik mijn nagels laten doen en toen nog even vrienden gezien! Uiteindelijk was het half 12 toen ik naar bed ging, maar moe? NEE joh want op Aruba was het pas half 6, niet echt tijd om naar bed te gaan. Maar goed het wekkertje ging weer om kwart over 7 dus toch maar naar bed gegaan, wat heb ik HEERLIJK geslapen in mijn eigen bedje. Toen de wekker ging was ik nog in een diepe slaap maar toch was ik gelijk wakker want de dag waarvoor ik terug gekomen was was aangebroken! Om half 9 werden mijn haren gedaan en om 10 uur werden we verwacht bij de bruid thuis, hier werd zij om half 11 opgehaald door haar grote liefde en zagen wij haar ook! WAUWWW wat zagen ze er prachtig uit!! Het was een top dag waarop ik haar ’s avonds heb kunnen verassen met een optreden van de dames! Een geweldige dag en avond werd rond 1 uur afgesloten en uiteindelijk waren wij rond half 3 ook thuis. Weer heerlijk geslapen en de zondag geholpen bij het bruidspaar om alles op te ruimen. Zondagavond nog even langs mijn dierbare oma gegaan en weer op tijd naar bed want maandag werd ik rond 10 uur verwacht op Schiphol. Weer een moeilijk moment, WEER afscheid nemen van papa, mama, mijn broer en mijn vriend!! Wat ga ik jullie weer allemaal missen!!! Ik ga genieten van mijn laatste 4 weken hier op Aruba maar kijk ook uit om vanaf 11 juli jullie weer allemaal te zien!

Wat ben ik blij en trots dat ik bij deze mooie dag aanwezig ben geweest en wat heb ik genoten van mijn weekendje Nederland!

Tot snel!!

Liefs Claudia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!